Vše o nákupu

Reklamace

Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu nebo kompletní výměnu. O reklamaci zboží nás informujte na email: info@gastrodiskont.cz nebo tel...

Způsoby a ceny doručení

Při objednávce nad 8000 Kč bez DPH máte dopravu ZDARMA. Osobní odběr na výdejně Gastrodiskont v Brně nebo Praze zdarma.  Výdejny:  Hněvkovského 39a Brno Žitavského 502 Praha - Zbraslav Základní informace: Jakmile dorazí Vaše zboží na ...

Jak zaplatit

Při doručení zboží na adresu zasíláme fakturu / daňový doklad automaticky na email, a to ihned po potvrzení dodání zboží od dopravní společnosti. Platba při převzetí platba hotově při převzetí na výdejně hotově dobírkou platební kartou VISA/Mas...

Vrácení zboží

Co dělat v případě, že Vám zboží nevyhovuje? Pokud jste právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se n...

Záměna zboží

Bylo Vám doručeno jiné zboží než jste si objednali? Zařízení samozřejmě můžete vrátit na našich výdejních místech, peníze Vám výměnou vrátíme. V případě objemných a těžkých zařízení nás informujte a my zařídíme dopravu odvozu spotřebiče. O záměně z...

Poškozená zásilka

Každou zásilku je třeba důkladně zkontrolovat před samotným převzetím. Jestliže je poškozený obal, doporučujeme zásilku nepřebírat. Jestliže byl nepoškozený obal a přesto bylo zařízení poškozené je třeba nás neprodleně informovat, abychom Vám mohli c...

Nekompletní zásilka

Co dělat v případě, že Vám byla doručena neúplná zásilka? Informujte nás o problému nejlépe emailem: info@gastrodiskont.cz nebo na tel. čísle +420 777 893 366. Neprodleně vyhodnotíme situaci a navrhneme Vám řešení.  ...

Změny v objednávce

Změny je možné aplikovat před expedicí nebo před zadáním do výroby (pokud se jedná o atyp - např. nerezový výrobek nebo jiné atypické spotřebiče). Nejrychlejší cestou je informovat nás telefonicky na čísle: +420 777 893 366, kde se domluvíme na dalš...

Záruka a záruční list

Délka záruky je uvedena u každého produktu v jeho popisu. Jako záruční list funguje faktura. Při komunikaci s kanceláří  je vždy důležité číslo faktury. To Vám stačí k vyřízení všech eventualit....

Pojištění

Zařízení je možné individuálně nechat pojistit. Pojištění je nejčastěji sjednáváno proti poškození obsluhou. Možné je sjednat i pojištění proti krádeži, živelným katastrofám atd. Pokud máte vybráno konkrétní zařízení a máte zájem o pojištění, zašlet...